Sivuston julkaisu olemassa olevaan osoitteeseen

Jos teillä on jo olemassa verkkotunnus, jonka haluatte sivustonne osoitteeksi, voidaan tämä järjestää kahdella eri tavalla; muuttamalla tunnuksen ohjaustietoja tai siirtämällä tunnus ylläpitoomme.

Tarkemmat ohjeet

Jos käytössänne on sähköpostilaatikoita, joiden käyttöä halutaan jatkaa kuten tähänkin asti, suositellaan verkkotunnuksen maksutonta uudelleenohjausta Yhdistysavain-sivustolle. Tällaisessa tilanteessa pyydetään operaattoria suorittamaan tarvittavat toimenpiteet ohjauksen tekemiseksi.

Saadaksesi verkkotunnuksen sivustonne käyttöön..

• siirry sivustonne Työpöytä-näkymään ja valitse Verkkotunnukset
  • Valitse Käytä jo olemassa olevaa verkkotunnusta ja anna verkkotunnus sekä sen pääte
  • Valitse Haluan muuttaa DNS-tietoja
  • Valitse haluatko osoitteen sivuston pääosoitteeksi vai lisäosoitteeksi. (Pääosoite on se, joka näkyy aina osoiterivillä.)
  • Tämän jälkeen klikkaa Tilaa ohjaustiedot
  • Saat viimeistään seuraavana arkipäivänä sähköpostitse tarvittavat ohjaustiedot, jotka voit välittää tunnuksenne ylläpitäjälle tai mahdollisesti päivittää verkkotunnuksenne tietoihin itse.