Some-upotukset

Verkkosivut saavat elävyyttä sinne upotetuista sometileistä. Tältä sivulta löydät ohjeet yleisempien sosiaalisen median kanavien upottamiseen. HTML-osiolla voit halutessasi upottaa myös muita palveluita.

Voit upottaa kotisivuillesi helposti julkisen Facebook-tilin. Valitse vain "Lisää sisältöä"-valikosta Facebook-upotus.

Facebook-upotukseen lisätään Facebook-sivun osoitteen loppuosa. Jos Facebook-sivun osoite on esim. www.facebook.com/meidanyhdistys lisätään osion asetuksiin vain osoitteen loppuosa "meidanyhdistys".

Huom. Vain julkisen Facebook-sivun voi upottaa kotisivuille (esim. Facebook-ryhmää ei voi upottaa).

Instagram-upotuksen voi tehdä HTML-osion avulla. Googlesta hakemalla löytyy paljon erilaisia palveluita, joista upotukseen tarvittavan koodin voi saada.

Yksi tälläinen palvelu on esimerkiksi Curator.io. Curator.io:n ilmaisversiossa upotus päivittyy 24 tunnin välein.

Huom! Tämän palvelun käyttöönotto vaatii Instagram-tilin muuttamisen yritystiliksi ja sen yhdistämisen Facebook-sivuun.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

X (ent. Twitter)

X:n (ent. Twitter) tekemien muutosten johdosta Twitter-upotukset eivät tällä hetkellä toimi ja ne on tästä syystä poistettu käytöstä toistaiseksi myös Yhdistysavaimesta.