Tapahtumalista

Tapahtumalistaa voit käyttää yhdistyksen tai seuran tapahtumien mainostamiseen. Tapahtumalistan voi lisätä:

Julkisilla sivuilla ja jokaisella ali- ja ryhmäsivustolla on aina omat tapahtumansa. Näin esimerkiksi vain jäsenille tarkoitettuja tapahtumia voi jakaa Jäsensivuilla tai joukkuekohtaisia tapahtumia joukkueen omalla ali- tai ryhmäsivustolla.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Näin lisäät Tapahtumalistan ja ensimmäisen tapahtuman:

• Mene etusivulle (tai esim. alisivuston etusivulle) ja valitse Lisää sisältöä
  • Lisää Tapahtumalista ja tallenna sivu
  • Klikkaa Tapahtumalistaa ja valitse Lisää tapahtuma
  • Nimeä tapahtuma ja lisää muut tiedot kuten ajankohta ja paikka (Tapahtuma voi olla yksipäiväinen tai monipäiväinen. Automaattisesti toistuvia tapahtumia ei toistaiseksi voi luoda.)
  • Tallenna klikkaamalla Lisää tapahtuma
  • Klikkaa sivun oikeasta alakulmasta Tapahtuman asetukset ja aseta tapahtuma julkiseksi, niin se ilmestyy sivuhaaran etusivulla olevaan tapahtumalistaan.
    • Vaihtoehtoisesti voit ajastaa tapahtuman julkaisun kohdasta Näkyvyyden ajastus.
  • Tapahtumalistaa klikkaamalla ja valitsemalla Lisää tapahtuma voit lisätä uusia tapahtumia.

Jos haluat tuoda tapahtumia Yhdistysavaimen vanhemmasta Classic-kotisivutyökalusta, katso ohjeet tältä sivulta.

Tapahtumalistan asetukset

Tapahtumalistan Asetukset-välilehdellä voit määritellä, kuinka monta tapahtumaa listalla näytetään kerralla. Jos tapahtumia on enemmän, ilmestyy tällöin listan alle "Lisää tapahtumia"-linkki.

Asetuksista voit myös valita haluamasi asettelumallin tapahtumalistalle (esim. lista otsikoista tai kuvalliset kortit).

Tapahtuman muokkaus

Olemassa olevaa tapahtumaa voit muokata klikkaamalla Tapahtumalistaa ja sitten haluamaasi tapahtumaa. Tapahtumia voit muokata myös Tapahtumat-sivun kautta.

Tapahtuman poistaminen tai piilottaminen onnistuu klikkaamalla tapahtumaa ja sitten oikeasta alakulmasta Tapahtuman asetukset.

Tapahtuman kuvaus

Tapahtuman asetuksissa voit määritellä tapahtuman kuvauksen. Kuvaus näytetään tapahtumalistassa ja kun jaat tapahtuman esim. Facebookissa tai Twitterissä. Jos kuvaus on tyhjä, näytetään tapahtuman tekstistä ensimmäiset noin 200 merkkiä.

Tapahtuman ajastaminen

Voit ajastaa tapahtuman julkaisun haluamallesi päivälle ja kellonajalle (tasatunnein). Tapahtuman voi myös ajastaa menemään piilotetuksi tai arkistoiduksi tiettynä ajankohtana.

Ajastaminen onnistuu tapahtuman asetuksista. Lisää vain ruksi kohtaan Näkyvyyden ajastus ja pääset lisäämään ajastuksen.

Tapahtumat-sivu

Sivuston rakenne-kohdasta löydät sivun nimeltä Tapahtumat. Klikkaa sivun nimen vierestä asetukset-kuvaketta ja aseta sivu näkyville, jos haluat että Tapahtumat-sivu näkyy sivuston päävalikossa. Voit myös siirtää sivun sijaintia valikossa.

Jokaisen sivuhaaran (esim. Jäsensivujen) alta löytyy oma Tapahtumat-sivunsa.

Menneet tapahtumat löydät Tapahtumat-sivun yläreunan valikosta. Menneet tapahtumat näkyvät vain sivuston ylläpitäjille.