Selaajien kieliversiot

Voit asettaa Yhdistysavain-sivustosi tai sen alisivuston sisältökieleksi myös ruotsin tai englannin. Yksittäisten tavallisten sivujen sisältökieltä ei voi määritellä erikseen.

Kielivalinta vaikuttaa mm. sivustohaun, evästekyselyn ja kirjautumissivun kieleen sekä sisältöosioiden oletustekstien ja ilmoitusten kieleen.

Näin vaihdat sivuston sisältökieltä:

• mene etusivulle tai haluamasi alisivuston etusivulle
  • Klikkaa Sivun asetukset
  • Mene Sivun tyyppi -välilehdelle
  • Valitse sisältökieleksi ruotsi tai englanti
  • Tallenna

Huomaathan, että...

• Kielivalinta ei muuta jo sivulla ennestään olevien sisältö-osioiden sellaisia tekstejä, joita voi itse muokata (esim. sivulla jo olevan lomakkeen Lähetä-painikkeen teksti ei muutu kielivalinnan mukaan - voit muokata sitä lomakkeen asetuksista).
  • Kun luot sivulle uuden lomakkeen kielivalinnan jälkeen, lomakkeen oletustekstit tulevat suoraan valitulla sisältökielellä.
  • Ryhmäsivujen sisältökieli määräytyy sen mukaan, minkä sivun alla se on (esim. Jos etusivun kieleksi on valittu ruotsi, ja Jäsensivut ovat etusivun alla, myös niiden kieli on ruotsi.)
  • Osa sivuston ilmoituksien ja esim. keskusteluplastan reCAPTCHA:n kieli tulee selaajan selaimen kielivalinnan mukaan, eikä siihen vaikuta sivuston kielivalinta.