Analytiikka

Valitse vasemman reunan Kotisivut-valikosta Analytiikka, niin pääset tarkastelemaan sivustosi kävijätilastoja tai lisäämään esim. Google Analytics-palvelun tunnisteen

Kävijätilastot

Klikkaamalla Sivuston tilastot voit tarkastella sivustosi kävijämääriä koko sivuston tai tietyn sivun osalta.

Valitse haluamasi sivu ikkunan yläosassa näkyvästä alasvetovalikosta. Mikäli valittuna on Etusivu, tarkastelet koko sivuston kävijämääriä.

Kun valitset Tilastot-näkymässä Valitse sivu -kohdasta jonkin sivuhaaran pääsivun, näet kyseisen sivun ja sen alisivujen latausmäärät. Tällöin näkymässä lukeva ilmoitus, esim. "Aikavälillä yhteensä 6 kyselyä, josta 3 tälle sivulle" tarkoittaa, että sivulatauksia sivuhaaraan on kuusi ja pääsivulle kolme.

Jos valitset jonkin alisivun sivuhaarasta, ovat kyselyt valitulla aikavälilä ja kyselyt valitulle sivulle sama luku.

Tilastoissa huomioidaan vain sivulataukset, joten esimerkiksi uniikkeja kävijöitä ei lasketa. Kyselyjen kokonaismäärään lasketaan myös muokkaustilassa tehdyt sivulataukset.

Versiokohtaiset rajoitukset

Tilastot ovat näkyvillä seuraavasti:

• Free-versio: 3 päivältä
  • Start-versio: 30 päivältä
  • Plus-versio: 3 vuodelta
  • Premium-versio: 10 vuodelta.

Google Analytics ja muut tilastointipalvelut

Tarkempaa kävijätilastointia varten voit lisätä Analytiikka-välilehdelle Google Analytics- ja/tai Snoobi-seurantunnisteen sekä Google Webmaster Tools -tunnisteen.

Lue myös: Evästekyselyn käyttöönotto

versio20230330