Hallituksen sivut

Hallituksen sivut on yhdistyksen hallitukselle tarkoitettu alue, jonne hallituksen jäsenet voivat kirjautua omilla tunnuksillaan. Hallituksen sivuilla voi käyttää kaikkia samoja sisältöosioita kuin muuallakin sivustolla. Hallituksen sivut toimivat suojattuna työtilana, jossa voidaan esimerkiksi jakaa tiedostoja.

Versiokohtaiset rajoitukset

Hallituksen sivut ovat käytettävissä vain Plus- ja Premium-versioissa.

Kirjautumisen vaativat sivuhaarat tunnistaa sivun nimen perässä näkyvästä lukko-kuvakkeesta.

Hallituksen sivujen käyttöönotto

Voit asettaa Hallituksen sivut näkyville menemällä Sivuston rakenne -näkymään ja klikkamaalla Hallituksen sivujen asetuksiin. Valitse sitten Näkyvyys > Julkaistu ja tallenna. Tällöin linkki Hallituksen sivuille ilmestyy sivuston ylävalikkoon. Oletuksena kaikki hallitus-ryhmään kuuluvat jäsenet pääsevät kirjautumaan Hallituksen sivuille. Lue lisää käyttöoikeuksista.

Usein kysyttyä: "Miten poistan Hallituksen sivut?"

Hallituksen sivuja ei voi poistaa, mutta voit piilottaa ne valitsemalla sivun asetuksista Näkyvyys > Ei julkaistu.

Hallituksen sivujen uutiset

Hallituksen sivuilla on oma Uutiset-sivu, jonka uutisia voidaan esittää uutislistan avulla hallituksen sivujen etusivulla.  Uutiset-sivun löydät Sivuston rakenne -näkymässä hallituksen sivujen alta.

Hallituksen sivujen tapahtumat

Hallituksen sivujen alla on Tapahtumat-sivu, jonka tapahtumia voidaan esittää tapahtumalistan avulla hallituksen sivujen etusivulla. Tapahtumat-sivun löydät Sivuston rakenne-näkymässä hallituksen sivujen alta.