Jäsensivut

Jäsensivut on kaikille jäsenille tarkoitettu alue, jonne jäsenet voivat kirjautua omilla tunnuksillaan.

Jäsensivuilla voi käyttää kaikkia samoja sisältöosioita kuin muuallakin sivustolla. Jäsensivuille voi lisätä esimerkiksi kokousten pöytäkirjat ja esityslistat tiedosto-osioon tai kysyä lomakkeella palautetta jäseniltä. Jäsenet voivat myös päivittää omia jäsentietojaan kirjautumalla Jäsensivuille.

Kirjautumisen vaativat sivuhaarat tunnistaa sivun nimen perässä näkyvästä lukko-kuvakkeesta.

Jäsensivujen käyttöönotto

Voit asettaa Jäsensivut näkyville menemällä Sivuston rakenne -näkymään ja klikkamaalla Jäsensivujen asetuksiin. Valitse sitten Näkyvyys > Julkaistu ja tallenna. Tällöin linkki Jäsensivuille ilmestyy sivuston ylävalikkoon. Oletuksena kaikki jäsenet pääsevät kirjautumaan Jäsensivuille. Lue lisää käyttöoikeuksista.

Usein kysyttyä: "Miten poistan Jäsensivut?"

Jäsensivuja ei voi poistaa, mutta voit piilottaa ne valitsemalla sivun asetuksista Näkyvyys > Ei julkaistu.

Jäsensivujen uutiset

Jäsensivuilla on oma Uutiset-sivu, jonka uutisia voidaan esittää uutislistan avulla jäsensivujen etusivulla.  Uutiset-sivun löydät Sivuston rakenne-näkymässä jäsensivujen alta.

Jäsensivujen tapahtumat

Jäsensivujen alla on Tapahtumat-sivu, jonka tapahtumia voidaan esittää tapahtumalistan avulla jäsensivujen etusivulla. Tapahtumat-sivun löydät Sivuston rakenne-näkymässä jäsensivujen alta.