Ryhmäsivustot

Ryhmäsivusto on suljettu sivuhaara, joka vaatii aina kirjautumisen. Käyttöoikeudet ryhmäsivustolle voit määritellä yläpalkin Oikeudet-välilehdellä.

Jos haluat luoda julkisen muusta sivustosta eroavan sivuhaaran jollekin ryhmälle tai tapahtumalle voit käyttää siihen alisivustoja

Versiokohtaiset rajoitukset

Ryhmäsivustot ovat käytettävissä Yhdistysavaimen Plus- ja Premium-versioissa. Plus-versiossa ryhmä- ja alisivustoja voi olla yhteensä enintään 5 kpl. Premium-versiossa rajoitusta ei ole.

Näin luot uuden ryhmäsivuston:

(Huom: ryhmäsivustoja voi lisätä vain sivuston pääkäyttäjät.)

• Mene Sivuston rakenne -näkymään ja valitse Lisää sivu TAI valitse jokin jo olemassa oleva sivu ja etene seuraavien kohdan mukaan
  • Klikkaa sivuston asetuksiin (ratas-kuvake)
  • Siirry Sivun tyyppi -välilehdelle
  • Valitse Ryhmäsivuston etusivu ja tallenna
  • Määrittele yläpalkin Oikeudet-välilehdellä, millä jäsenryhmillä on oikeus kirjautua kyseiseen sivuhaaraan ja millä ryhmällä on oikeus muokata sitä
  • Sivuston rakenne -näkymässä voit lisätä ryhmäsivuston alle lisää sivuja

Ryhmäsivuston poistaminen/piilottaminen

Ryhmäsivuston voit piilottaa eli asettaa ei-julkaistuksi sivun asetuksista. Tällöin sivu näkyy vain kirjautuneille pääkäyttäjille.

Jos haluat poistaa ryhmäsivuston kokonaan, muuta ryhmäsivusto ensin tavalliseksi sivuksi sivun asetuksista ja valitse sitten Poista.

Ryhmäsivuston uutiset

Jokaisella ryhmäsivustolla on oma Uutiset-sivu, jonka uutisia voidaan esittää uutislistan avulla ryhmäsivun etusivulla. Uutiset-sivun löydät Sivuston rakenne -näkymässä ryhmäsivuston alta.

Ryhmäsivuston tapahtumat

Jokaisella ryhmäsivustolla on Tapahtumat-sivu, jonka tapahtumia voidaan esittää tapahtumalistan avulla kyseisen ryhmäsivuston etusivulla. Tapahtumat-sivun löydät Sivuston rakenne-näkymästä ryhmäsivuston alta.