Etkö löytänyt ohjeista apua? Kysy asiakaspalvelusta!

Lähetä meille sähköpostia

Tavoitat asiakaspalvelumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@yhdistysavain.fi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

..tai kysy tiimiltämme chatissa!

Olemme tavoitettavissa chatissa työaikana mahdollisuuksien mukaan. Löydät chatin ohjeiston oikeasta alakulmasta sekä osoitteesta www.yhdistysavain.fi

Tuntuuko, että asia olisi helpompi selittää puhuen? Jätä meille ääniviesti.

Olemalla tavoitettavissa chatilla ja sähköpostilla pystymme palvelemaan kaikkia käyttäjiämme mahdollisimman hyvin. Haluamme kuitenkin tarjota mahdollisuuden yhteydenottoon myös puhelimitse.

Voit jättää meille puheviestin numerossa 010 3090 911, niin olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä. Muistathan kertoa puheviestissä sähköpostiosoitteesi sekä sivustosi osoitteen (mikäli asia koskee jo olemassa olevaa sivustoa tai rekisteriä).